2016. december 20., kedd

Kétgyerekes anyuka :))

2012. január 2.: 

A cím mindent elárul :D

Megérkezett második kisfiunk. A paraméterek a következők: 3570 gramm, 55 cm, fejkörméret: 37 cm, Apgar 9/10. És most az érzéseimről pár szót:
Maga a szülés - annak ellenére, hogy császár volt - szép élmény volt. Amikor először megmutatták... hát, azt az érzést nem lehet leírni! Egyszerre sírtam és nevettem, boldog voltam és féltem... Aztán bekerültem az őrzőbe, és mire visszatért az élet a lábamba, addigra fel is hozták a babát, és egy órán keresztül csodálhattam, megetethettem (nagyon tehetségesen az első pillanattól kezdve rákapott a cicire - hiába, pasi!!! :D). 
Aztán a gyerekágyon a legnagyobb szerencsénkre egyágyas szobába kerültünk, úgyhogy a pár nap, amit a kórházban kellett töltenünk, nyugodt és kellemes volt. Nem kellett másokhoz igazodni, kialakíthattuk a saját ritmusunkat, szóval jó volt - csak a családom másik fele hiányzott nagyon! De aztán eltelt az a pár nap is, és már jöhettünk haza. 
Hazaérve szépen elrendezgettünk mindent, és mire Levi hazaért, már csak az övé lehettem. MI tagadás, amikor belépett az ajtón, és megláttam, elkezdtem bőgni, mint egy kisgyerek... :D Aznap még nem foglalkozott az öccsével, de ma már élénken érdeklődik iránta. Odamegy hozzá, megsimogatja a lábát, segít odavinni a vizesüvegét... szóval, igazi bátyus. :D:D:D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése