2016. december 22., csütörtök

Végre, vége!

2013. május 31.:

Igen, végre vége! Vége a májusnak... 
Furcsán hangzik, tudom, de ez nagyon-nagyon nem az én hónapom volt. Úgyhogy most nagyon örülök, hogy ma már az utolsó napját írjuk, és holnaptól új hónap kezdődik - tiszta lap...
Az ehavi történések szerintem bárkit lenulláztak volna lelkileg, érzelmileg és fizikailag is. Velem sem történt ez másként, de hála a bennem élő örök optimistának, úgy voltam vele, hogy egyszer minden véget ér - a vacak dolgok is. Azért mire idáig eljutott a történet, addigra még az én híres pozitív-energia készletem is erőteljesen megcsappant... azt hiszem, talán ki is merült - de nem baj, hamarosan újratöltöm! Ígérem... :D
Szóval: erre a hónapra nem volt elég a fő irányvonalat adó probléma, még az is kiderült, hogy a mammográfia leletemnél találtak valami nem odaillőt - úgyhogy SOS mennem kellett ellenőrző uh-kontrollra... ahol hál' istennek semmi rosszat nem találtak (csak némi jóindulatú meszesedést), de azért volt egy pluszban idegeskedős napom...
A fő irányvonal is lezáródik jövő hét szerdán... úgyhogy a hétvégére (aminek a vasárnapja a szülinapom) már minden újra a régi lesz, és rendben leszek - persze nem 100%-osan (úgy már soha többet), de mondjuk, hogy a régi, jó öreg, vidám és nagyszájú Chika fog visszatérni - akit (legalábbis a visszajelzések és a kedves üzenetek alapján ezt szűrtem le - remélem, nem veszitek nagyképűségnek) szerettek... 
Szóval, száz szónak is egy a vége: VÉGE! Isten hozott június... örülök, hogy látlak... :D
Azért, hogy legyen a végére valami igazán jó is, itt van néhány egészen friss kép a pasikról... nagyon megnőttek... olyan fura... még csak most születtek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése