2016. december 21., szerda

Előszülinapi meglepetés


2012. június 8.:

Mint a címben már írtam, ma van az "előszülinapom"... hogy miért is? Nos, valójában holnap jubilálok - igen, ez most számos egy szülinap lesz... a 35. Emiatt egy kicsit lelkibeteg vagyok (persze csak úgy "Chika-módra")... de tény: az egész családom - élükön az anyukámmal (hiába, anya csak egy van!) - azzal húz, hogy "jaj, hát 5-től már felfelé kerekítünk... szóval matematikailag ez már 40"... :D
Szóval, a tényleges szülinapi összeröffenésről majd holnap este - ha lesz elég erőm - írok, de a mai nap tényleg olyan volt, mint egy ajándék.
Hát (tudom-tudom... háttal nem kezdünk mondatot... csak hassal :D:D:D) először is: Levinek hivatalosan is elmúlt a fogzás okozta bmeg hangulata, úgyhogy újra a régi formáját hozza... kacag, bohóckodik, játszik, csacsog - egyszóval jól elszórakoztat... Kende a szokásos "jógyerek".
Másodszor: a hét elején belevágtunk Stardusttal a fogyiversenybe... keményen tartom a diétát (aminek a szétválasztó az alapja, de a magam képére formáltam), minden másnap gyűröm a tornát Rubint Rékával - és elhatároztam, hogy jövő héttől, amikor apa itthon van, este eljárok majd kocogni (bár utálom a futást, de a cél szentesíti az eszközt), úgyhogy az még minimum heti +2 alkalmat jelent majd. Lényeg a lényeg: a kezdő paraméterekhez képest a fogyás (egy hét alatt!!!): derék: -4 cm, comb: -1 cm, csípő: -2 cm, mell: -1 cm... kilóra nem tudom pontosan, mert itthon nincs mérlegem, de majd holnap anyunál mázsálok - amúgy kb. -2 kg-ra tippelnék.
Harmadik napi meglepetésem: épphogy befejeztem a tornapenzumot (mindig kihasználom azt az időt, amikor a törpék ebéd után alszanak), és úgy ahogy voltam, izzadtan, lihegve beültem a gép elé, hogy írjak apának egy mailt, hogy milyen szuperül érzem magam - amikor megláttam a bejövő leveleim között a babaszoba üzenetét... mit sem sejtve rákattintottam, és szembesültem a kellemes meglepetéssel: bekerült a blogom a top 10-be, és emiatt ajándékba kapok csomagot!!! 
Ezúton is köszönöm szépen mindenkinek, aki olvasott/olvas és rám szavazott... KÖSZÖNÖM!!!



Ennyi... és még csak holnap lesz a szülinapom!!! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése