2016. december 21., szerda

KÜLÖNKIADÁS!!!

2012. szeptember 29.:

Néhány órával ezelőtt már jeleztem, hogy érkezni fog a különkiadás... Férjemnek nem volt különösebben zsúfolt a mai napja a munkahelyén, úgyhogy már sikerült is összehoznia. Íme, az eredmény:

Sziasztok! Feri vagyok, Chika férje, de a netes nevem minden oldalon Rudymester. Eddig csak követtem a kedvesem blogját (én teljesen más témákkal blogolok), de ma úgy éreztem, hogy nekem is írnom kellene ide. A legutóbbi Anyák Lapja magazinban volt egy érdekes cikk, amit én ráncolt homlokkal olvastam és szívesen megosztanám az én véleményemet. A cikk lényege, a férfi viszonya a terhesség 9 hónapjához, azon belül is a szexuális élethez. Az apuka nagyon visszahúzódó volt, persze rákapott a terhesség érzelmi/szexuális részére, de én teljesen másképpen éltem meg az egészet. Csapjunk is a lecsóba!
2 gyermekünk van és amikor még csak a terveinkben szerepeltek, el sem tudtam képzelni, hogy mi lesz a - egyébként kiegyensúlyozott - szexuális életünkkel. Szerintem egy jó kapcsolat alapja ez is és ha ez megromlik, akkor a kapcsolattal nincs valami rendben. Kicsit féltem, addig igazából nekem egy terhes nő - azon kívűl, hogy átadtam nekik a helyem a tömegközlekedés járművein - nem jelentett semmit. Lehet ez így borzalmasan hangzik, de mivel nem volt gyerekem, nem tudtam átélni a örömüket/nehézségüket, de persze ez megváltozott, amikor eldöntöttük: gyereket akarunk. Szerencsés helyzetben voltunk, mert szinte az első próbálkozára sikerrel jártunk és itt jöttek egyből a kérdések: mit lehet és mit nem, a babát tudjuk e veszélyeztetni, mire kell figyelni. Dr. Spock segítségemre volt, nagyon jól tudtam informálódni és megtudtam: az első 3 hónapban megálljt kell parancsolni. Így is tettünk, mindketten jól tartottuk magunkat, de egy alkalom becsúszott! Kicsit aggódtunk is, hogy ne legyen baj (nem lett), a második gyermekünknél már jobban tűrtőztettük magunkat, de lényeg a lényeg: abban az időben egy új szintre emelkedett életünk ezen része (főleg a második trimeszterben) és nagyon szerettem azt az időszakot. Szerencsére nem volt veszélyeztett terhesség, akkor lehet nem így gondolkodnék.
A másik dolog, amire kíváncsi voltam, hogy a pocakhoz hogy fogok viszonyulni. Röviden: jól. Hosszabban: nem is gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog a 9 hónap! Így 2 gyerek után azt mondom, hogy egy terhes nő igenis lehet szexi; persze valaki nagyon felvizesedik, de ez páromnál az utolsó időszakban jelentkezett csak, szerintem nagyon jó alakú kismama volt. Ő mini bálnának nevezte magát, én meg imádtam úgy ahogy van. Azért a pocak mellett más, férfiak számára kedvelt területek is duzzadnak és már csak látványilag is nagyon tetszett párom. A szeretkezéseknél időnként útban volt, de azért megtaláltuk a kényelmes pózokat, pl. a "kifli" póz kényelmes nagy pocakkal. Egészen az utolsó időkig folytattunk nemi életet, második fiamnál tisztán emlékszem, hogy még 2 nappal a nagy nap előtt is összebújtunk. Megmondom őszintén, azóta a terhes nőkre másképpen nézek, igazából tetszenek, de nem tudnék igazi indokot mondani: szépek és kész (természetesen vannak kivételek, mint mindig).
Szülés után sem változott a véleményem Chikáról (sőt!), a terhesség alatt és után még szebb, vonzóbb számomra, valahogy "anyukás" , de ez megint csak valami plusz, amit nem tudok megfogalmazni, talán a kisugárzásában lehet valami (nem, nem világít a sötétben). Két gyerek után minden visszatért a megszokott medrébe szinte minden téren, a srácokhoz igazodtunk, illetve neveltük úgy őket, hogy ne kelljen nagyon igazodnunk. Minden téren kiegyensúlyozott a kapcsolatunk, igazi kis család vagyunk és ez így most nagyon jó.
Köszönöm, hogy benéztetek, remélem nem zavartam sok vizet, ha gondoljátok szívesen írok még máskor is. 

Nos, ő volt életem párja... és mint az utolsó mondatából kiderül, szívesen megosztaná a gondolatait a szülőségről és a gyerekekről - egy apa szemszögéből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése