2016. december 22., csütörtök

Vegyes vágott :)

2013. július 22.:

Lassan közeledik a hónap vége. Szokás szerint ezen hónap alatt sem unatkoztunk... íme, távirati stílusban az események - szigorúan időrendben... :D

Szóval: az első fő esemény a már korábban említett kuki-mizéria. Ezen átesve a következő állomásunk a bölcsis ballagás volt. Múlt hét pénteken Levi végleg befejezte az bölcsit, és immár hivatalosan is nagy ovisnak számít. Az éppen aktuális esemény, hogy a nagyfiú ma elindult élete első, parentsfree nyaralására - ami azt jelenti, hogy három napig újra egygyerekes lettem... tesóm vitte magával Velencére, ahol már a nagyik és unokatesók egy ideje élvezik a nyarat. 

Közben az apróbb történések: megkaptuk az időpontot a circumsectio-ra, úgyhogy augusztus 7-én ismét irány a Heim Pál, ahol végérvényesen pontot tehetünk az altáji kalandokra. Azért előtte anya még elmegy itthonról egy 5 napos tánctáborba... és míg anya szorgosan tanulja a koreográfiákat, addig apával totálisan pasis hét lesz otthonunkban.

A legvégére pedig egy engem érintő szösszenet: nem olyan nagy dolog, mint a fent említettek, de végre én is végérvényesen pontot tehettem a több hónapos ügyem végére: 88 nap után ismét nagylány lettem... úgyhogy mostantól életbe lépett a fokozott odafigyelés elve... :D

Végezetül egy kép az elballagott kisfickóról:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése