2016. december 22., csütörtök

Itt vagyok, jelen!

2013. május 24.:

Miután többen kerestetek, és aggódtatok (ami, bevallom, nagyon-nagyon jól esik), gondoltam, hogy lejelentkezem... :D
Mindenkinek köszönöm az érdeklődést, jelentem, a körülményekhez képes jól vagyok... igyekszem előre tekinteni, elfoglalom magam, nem hagyom, hogy belesüppedjek az önsajnálatba és a lelkiismeret-furdalásba! :D:D:D
Most éppen a barátosnémat várom, mert hirtelen felindulásból úgy döntöttünk, hogy irány a miklósi eperföld - degeszre szedjük magunkat, a gyerekeket "legeltetjük" közben, és utána jöhet az eperlekvár-projekt... de előtte még folytatom a zölddió befőzését is - ami nem egyszerű... csak az előkészület tartott két hétig... ma már végre lehet a sziruppal felfőzni (de a felfőzést is háromszor kell megcsinálni - három napon át... tisztára, mint egy népmesében :D). 
Szóval, most így vagyok... majd egyszer, ha már készen állok rá, az egészet megírom... de az nem holnap lesz... :D
Köszönöm még egyszer, hogy velem vagytok, hogy gondoltok rám... naaaaagy ölelés mindenkinek: O.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése