2016. december 21., szerda

Mert megérdemlem!!! :))

2013. február 7.:

Na, kérem... hónapok óta először ez is bekövetkezett! Kedden végre eljutottam odáig, hogy újra IGAZÁN nagyon nőcinek éreztem magam... :D
Ugyanis tesómmal (szintén zenész - kétgyerekes anyuka) úgy döntöttünk, hogy kiveszünk egy "szabadnapot", és csapunk egy igazi csajos napot... ő a gyerekeit elhelyezte a koruknak megfelelő oktatási intézményekbe, én pedig apára bíztam a fiúkat (na jó... némi mama-segédlettel). A nap felvezetése már előző délután elkezdődött; sikerült ugyanis időt szakítanom, és felfrissítettem a védjegyem: elhíresült fehér-szőke hajszínemet... :D
Miután a megfelelő gyerekelhelyezés megtörtént, a nyakunkba vettük a várost - mint a régi szép időkben, szigorúan BKV-val. 
Kezdetnek eljutottunk kedvenc kozmetikusunkhoz, ahol némi fogösszeszorítás és sok-sok röhögés közepette megszabadultunk a téli bundánktól. Utána folytattuk a dolgot: irány a Westend - hiába, időnként belőlünk is előtör a plázatündér... Mondjuk a shoppingolás kimerült abban, hogy húgom kislányának vettünk harisnyanadrágokat. :D A nagyobb projekt tesómhoz kapcsolódik: csináltatott egy intim-ékszert... :D:D:D Hiába, no... bevállalós csajok vagyunk... (én ugyebár varratok, ő szúrat :D).
Miután túlesett tesókám a 'kínzáson', mentünk, és megkajáltunk - szigorúan olyan dolgokat, amiket a családdal sosem ennénk... én telepakoltam magam jóféle, fűszeres indiai kajával, húgom meg igazi, békebeli junkfood-ot kajált... :D
Végezetül hazafelé is megtettük a tömegközlekedés gyönyöreivel tarkított utat, és teljesen feltöltődve csatlakoztunk, ki-ki a maga családjához... szóval, jó volt, na... 
Meg is állapodtunk, hogy minimum kéthavonta rendszeresítjük ezeket a napokat - egyszerűen azért, mert ez igenis JÁR NEKÜNK!!! 

Végezetül, egy teljesen ide nem illő kép... nagyobbik szemem fénye most már teljes magabiztossággal használja a bilit... olyannyira, hogy - szülei után szabadon - 'elfoglalja' magát közben (nem titok: mi a wc-re járunk olvasni... ott van ugyanis csak néhány perc nyugalom - mivel gyermekünk még nem olvas, ezért a helyzet a következő):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése