2016. december 21., szerda

Médiasztár :)

2012. június 19.:

Nagy újság van!!! (Hehe... micsoda szójáték... :)) mindjárt kiderül az is, hogy miért!)

Nnnna... ma édesanyámnál múlatjuk az időt - medenceállítás, pancsolás, napozás. Az ebéd utáni alvás alatt gyorsan kihasználtam az időt, és felugrottam a netre, hogy lerójam a szokásos tiszteletköreimet. Ebbe beletartozik a leveleim elolvasgatása is... Minden nap akad néhány üzenet, ami legtöbbször valamilyen körlevél, értesítés, hírlevél, de ma valami különleges érkezett a postafiókomra. A feladó pedig nem más, mint a babaszoba.hu.
Kíváncsian rákattintottam, és meglepetésemben majdnem a szék mellé ültem - ugyanis a levél tartalma a következő volt: "Gratulálunk, blogoddal bekerültél a blogverseny top 3-ba, emiatt kérünk, add meg az elérhetőségeidet. A közeljövőben meglátogat újságírónk és fotósunk, és a veled készült cikk bekerül a Kismama magazin következő számába!" (Na jó, nem szó szerint idéztem, de a lényeg ez volt... :D)
Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam, aztán fülig érő szájjal szaladtam anyuhoz és a férjemhez, és újságoltam a nagy hírt... 
Válasz e-mail ment, kíváncsian várom, mikor keresnek meg... remélem, klassz fotós jön, és végre sikerül néhány jó képet ellőnie - ugyanis híres vagyok arról, hogy a fényképeken a lehető legrosszabb formámat hozom - bár, mint tudjuk, ma már létezik a photoshop is... :D:D:D
Nos, ez a nagy újság... és egyúttal szeretném Mindenkinek nagyon-nagyon megköszönni, hogy olvastatok/olvastok (ezek szerint tetszik amit/ahogy írok). Továbbra sem hanyagolom sem az oldalt, sem Titeket!!! Hálás vagyok Nektek...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése