2016. december 20., kedd

Megfordult a világ!

2012. május 9.:

Az elmúlt pár napunk igen mozgalmas volt... Kezdésnek vasárnap naaagy családi banzáj volt. Testvérem immáron betöltötte a 32. életévét, és ez, mint olyan, kellő ok volt kicsiny famíliánknak, hogy összeröffenjünk és csapjunk egy igazi zajos, olaszos délutánt. Bár nem vagyunk sokan, de annál összetartóbb és annál vidámabb a bagázs, úgyhogy május 6-án du. 3-tól este 7-ig tőlünk zengett Soroksár... :D
Hiába, hat erőteljesen kiskorú egyén, ezen törpék nem sokkal érettebb szülei és a zajos csapatot elnéző mosollyal figyelő nagyszülők képesek hatalmas decibelszámot produkálni. Szóval volt eszem-iszom, dínomdánom - édesanyám sütött kolbászos karajt, töltött csirkecombot, csinált virslisalátát és hagymás almasalit, valamint készített egy isteni gyümölcsös túrótortát... ja, és hogy legyen valami sós is, hozott még egy kiló pogácsát is... azért jómagam is beszálltam egy csokis-epres pavlova-tortával, és tesóm is előkotorta a csokiszökőkútját az eprek mellé... :D:D:D 
Hétfőn igyekeztem a porontyokkal egyetemben kiheverni a szülinapozás gyötrelmeit - főleg ami a gyomortáji feszülést illeti, és értelmes elfoglaltság gyanánt takarítottam-mostam-teregettem-főzőcskéztem egy jót... ja, és készültem lélekben a keddi napra, ugyanis kedden aktuális volt Ketteskémnek a négy hónapos kötelező orvosi vizsgálat és védőoltás - szegénykémet ráadásul kétszer is bökték, mert a kombinált mellé megkapta a Prevenart is... de az én törpém igazi kemény pasi, csak egy picit nyekergett, és a szurkálódások után még képes volt egy hatalmas mosolyt villantani a dokinéninek - aki természetesen odavolt meg vissza... 
Végül elérkeztünk a mai naphoz, ami a címet inspirálta... ugyanis Kende ma, először és teljesen magától átfordult a hátáról a pocakjára!!! Hurrá!!! Éljen!!! Eddig ugyanis "csak" a hasról hátra forgás ment - igaz, az már több, mint egy hónapja... Úgyhogy kipipálhatjuk ezt is... büszke mami vagyok! :D 
Nagyobbikom pedig napról napra nyílik a világra... naponta új szó, új mozdulatsor - ezekkel kápráztat el. A legújabb mutatvány a páros lábbal ugrálás, és a mostanában favorit szó a "kulcslyuk".... :D:D:D
Na, dióhéjban ennyi voltam (szó se róla, szép nagy dió lehet), örülök, hogy ismét benéztetek, további jó babázást, gyereknevelést és hajtépést mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése