2016. december 22., csütörtök

Hot, hot, hot... avagy: segítség, elolvadok!

2013. június 21.:

"Végre, itt a nyár, és meleg az idő..."
De ennyire??? Gatyarepesztő, banánrohasztó forrósággal érkezett meg a nyár... mondjuk annyira nem bánom, mert mikor legyen meleg, ha nem nyáron?
Szóval, mint a címben is írtam én személy szerint elolvadok - de ezzel az érzéssel egyedül vagyok. Ugyanis nagyobbik szemem fénye két napja közölte, hogy ő bizony nagyon szereti ezt a nagy meleget, és szíveskedjek gondoskodni neki "demencéről", hogy kellőképpen kipancsolhassa magát... 
Nosza, mama elgurult a gazdaságos boltba, és tegnap este beállított a csodás medencével (ami - bár a rendeléssel ellentétben nem piros, hanem kék - hatalmas ovációt váltott ki porontyomból... mindkettőből, ugyanis a kicsi átvette a nagy lelkesedését).
Galád módon tegnap este már nem álltam neki a medence felállításának, de ma reggel - még a batár hőség előtt (én kis naiv - ahogy azt csak hittem) nekiálltam, és elhelyeztem, kihúzkodtam, felpumpáltam...
Szóval, felállítottam a medencét... Persze Kende "hathatós" segítségével. Aztán szépen rácsatlakoztattam a slagot a hátsó, eddig is locsoláshoz használt csaphoz. Megnyitottam, és... semmi! Zéró, nuku, nyista víz... nézem... pedig a főcsap nyitva, a mellette lévő csapból folyik. Semmi baj, akkor átrakom a slagot a másik csapra - arra viszont nem kompatibilis a slag csatlakozója. Nem probléma, leszerelem a csaptelepet, a tövére jó lesz... hát, 1. nem találtam megfelelő csavarkulcsot, 2. a fal annyira közel van a csaptelephez, hogy ha lenne is megfelelő szerszámom, akkor sem tudom lecsavarni. Sebaj! Egy anya kreatív... még jó, hogy olyan hosszú slagunk van, ami átér az egész házon + udvaron... úgyhogy végül a mosógép csövét csavartam le, és annak a helyére csatlakoztattam a slagot... úgyhogy immár telik a medence!!! :D Délutánra már semmi sem ment meg minket egy kiadós strandolástól... :D :D :D
Uzsonna után összekanalazom a bölcsiből a fiatalurat, hazacsattogunk, és egészen lefekvésig ki sem szállunk a hűs vízből - na jó... azért a fagyit nem a medencében fogjuk elfogyasztani... Hiába, élni tudni kell!!! :D És mikor máskor, ha nem nyáron...

Végül egy tökéletesen nem ideillő dolog: szeptembertől mindkét gyermekem továbblép... Kendét felvették a bölcsibe - bátyját fogja váltani (még a jele is ugyanaz lesz... autó), Levit pedig az általunk kinézett oviba, a csoportja pedig - nagyon találóan, pedig össze sem beszéltem az ovivezetővel - a Ficánka csoport lesz... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése