2016. december 21., szerda

Ezt meg kell néznetek! :))

2012. szeptember 29.:

Képzeljétek, mi történt ma reggel! Éppen teszek-veszek, ágyazok, öltöztetem a gyerekeket, amikor apa egyszer csak elém állt, hogyaszondja: "Anya, mit szólnál, ha vendégszerepelnék a blogodban?" Mire én: "És mit szeretnél ott csinálni? Persze, ha szeretnél, gyere nyugodtan, de mégis..." Erre ő: "Arra gondoltam, hogy megírnám, hogy milyen volt a két terhességed, a gyereknevelés, a terhesség alatti szex, stb. az én szemszögemből."
Mit ne mondjak, meglepődtem rendesen... de nagyon örülök neki, hogy ilyen ötlettel állt elő. Az igazat megvallva, - bár beszélgettünk sokat az érzéseinkről, tapasztalatainkról (és természetesen beszélgetünk a mai napig is) - én is nagyon kíváncsi vagyok az írására.
Szóval, elvileg már ma este (de legkésőbb holnap reggel) érkezik a blogom különkiadása! :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése