2016. december 21., szerda

Net nélkül az élet

2012. augusztus 11.:

Szia Mindenki! 
Tudom-tudom... egy ideje nem voltam... az oka egyszerű: kb. egy hete nincs netem. (Most is anyukámnál garázdálkodom... :D)
Érdekes így a dolog. Észre sem vettem, és annyira a részemmé vált a világháló, hogy szinte függő lettem tőle. El is felejtettem, milyen az élet nélküle. Most, hogy már egy hete nélkülöznöm kell, rájöttem, hogy mennyire lefoglalta az időmet... és most, hogy nincs, arra is rájöttem, hogy mennyi klassz dolgot lehet csinálni helyette.
Például olvasni... rejtvényt fejteni... nagyokat sétálni... játszani, rajzolni. Játszótéren bandázni. Filmet nézni... és még sorolhatnám. 
Szóval, az élet net nélkül: JÓ!
Azért, hogy őszinte legyek, várom, hogy újra működjön, és ne legyek elvágva a világtól, de egyelőre élvezem a helyzetet - amit ugyan a kényszer szült, de mint mindenből, ebből is kihozom a legtöbbet. Úgyhogy éljen a netmentesség, és irány a játszótér!!!
Ui.: Képzeljétek, megjelent a cikk... és (Murphy-törvény, már meg sem lepődöm rajta) összecserélték a fotóinkat Tündével... úgyhogy szegény Tünde átlényegült kétgyerekes tanító nénivé, én pedig lettem háromgyermekes szociális munkás... :D:D:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése