2016. december 21., szerda

Nyöszörgő... :(

2013. február 8.:

Na, Levi végre túl van rajta... meggyógyult - teljesen, majdnem tökéletes a szobatisztasága, és visszatért a régi, szédült-pörgős-benemállaszája önmagához. :D Olyannyira, hogy most már második napja kérdezgeti, hogy mikor megy bölcsibe, mert "iányolnak a derekek"... :D:D:D Szóval, ő hétfőn újra csatarendbe áll... fel is hívtam a bölcsit, hogy szóljak, valamint megérdeklődtem ilyen rém fontos dolgokat, hogy mikor lesz ebédbefizetés, valamint farsang - az előbbi már volt, úgyhogy hétfőn vihetem magammal a pénzmagot is, utóbbival viszont vártak, mert nagyon sokan kidőltek a csoportból az elmúlt két hétben, és hétfőtől tér vissza a banda; úgyhogy farsang csütörtökön... az én szeretni való utódom pedig szakácsjelmezt választott, mondván: "sütit csináok majd a derekeknek"... :D
De most térjünk rá a címben említett szereplőre... igen, tegnapra kisebbik szemem fényén is elindultak azok a fránya kiütések, és mára elárasztották az egész kis testét... mivel kisebb és más típusú, mint Levi, Kendénél jött a láz és az elanyátlanodás is. Pici fiam amúgy is lényegesen anyásabb, mint a bátyja, de a rosszullét, a láz és a betegség még jobban kihozza belőle a bújós énjét - ennek köszönhetően ma úgy töltöttem a napot, hogy rám volt gyógyulva... még jó, hogy képes vagyok egy kézzel is megoldani dolgokat - és még jó, hogy előre megfőztem!!! :D
Nos, per pillanat itt tartunk... aztán vasárnap kötelező családi jelenés lesz, úgyhogy remélem, addigra kicsit össze tudom kapni másodszülöttemet - idősebbik keresztfiam ugyanis nagykorúvá válik, s ebből kifolyólag az édesanyja meglepetés-partit szervez... úgyhogy arról nem illik távol maradni (pláne, hogy én vagyok a keresztanya). A biztonság kedvéért azért felhívtam a nagynénémet, és megkérdeztem, hogy voltak-e már bárányhimlősek - bár a bárányhimlő csak akkor fertőz, MIELŐTT megjelennek a pöttyök... de, biztos, ami biztos... ő közölte, hogy a fiai voltak, de a lánya sajnos nem (pedig már 24 éves), és annyira boldog lenne, ha megfertőznénk a lányát - de erre sajnos kicsi az esély... mindenesetre felajánlottam, hogy akkor odaadom Kendét Zsófinak, és megmondom az én okos kicsi fiamnak, hogy jól nyalogassa össze az unokanővérét, és csurgassa bátran a nyálát mindenfelé... :D:D:D
Ez a helyzet... azért remélem, hogy Kende is viszonylag hamar és könnyen átvészeli, mint Levi... és legalább kipipálhatjuk a "kötelező" gyerekbetegségek listájáról a bárányhimlőt.
Végezetül íme, ennyire el volt anyátlanodva a kis pocok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése