2016. december 22., csütörtök

33... krisztusi kor!

2013. május 8.:

Nem, én már öregebb vagyok... ne firtassuk, hogy mennyivel! :D A címben szereplő kor a kishúgomé... aki már nem is olyan kicsi... kétgyermekes anyuka, akinél már a kisebbik is kezdi az iskolát... de nekem akkor is örökre a kistesóm marad, akit imádok, aki a legjobb barátom, a legőszintébb kritikusom, a legnagyobb cinkostársam és minden titkom tudója... a Testvérem - így, nagy T-vel... ez a bejegyzés az övé, mint ahogy ez a vers is (amit azért nektek is sok-sok szeretettel küldök - különösen azoknak, akiknek húga van) :

Nardai Alexandra Krisztina:
Kishúgomnak

Nem tudom, hogy sokat sírtál volna, 
De emlékszem baba mosolyodra, 
S bár első szavad már nem dalol fejemben, 
Közös játékaink soha nem felejtem! 

Emlékszem, vártalak nagyon! 
Csendes nyári éjen 
Kívántam a teliholdtól, 
Legyen kistestvérem! 

Máskor az ablaknál állva, 
Hűvös őszi este 
Ugyanezt kívántam 
A villámokat lesve. 

Emlékszem, a kórházban 
Mit sem értve ültem, 
De mikor megláttalak, 
Szörnyen megörültem. 

Hát együtt cseperedtünk, 
Nevettünk és sírtunk, 
Néha veszekedtünk, 
És lett pár közös titkunk. 

De én megváltoztam, 
S most változol te is. 
Minden, ami velem volt, 
Megeshet veled is... 

Most nem értjük egymást egészen, 
Mégis hiába sírok halkan, 
Mert te akárhol vagy, mindig megérzed, 
S megölelsz, ha baj van. 

S minden vigasz és ölelés, 
Amit tőled kaptam, 
Mint tündérnevetés, 
A lelkemet nyugtatta. 

Mindet elrejtettem 
Mélyen a szívembe, 
Hogy visszaölelhessem 
Egyszer az életben... 

Nem tudom, hogy sokat sírtál volna, 
De emlékszem kedves mosolyodra, 
S bár első szavad már nem dalol fejemben, 
Közös perceinket soha nem felejtem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése