2016. december 22., csütörtök

Tavaszi szél havat áraszt... :(

2013. március 26.:

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem már a hócipőm tele van ezzel a "tavasszal"... (azért érzitek az iróniát - hócipő... :D)
Kiráz a hideg, amikor felkelek, kinézek az ablakon, és azt látom, hogy már megint hólapátolás lesz a reggeli torna, már megint szánkóval megy a gyerek bölcsibe... és megint nem tudok elmenni a kicsivel sehova, mert a babakocsi számára vállalhatatlanok az útviszonyok... Na, mindegy... nézzük a dolog jó oldalát (mert ugye nem is én lennék, ha nem így lenne): délután megint hóembert épít majd a férfi-különítmény... este, ha jövök haza táncról gyönyörű világos és tiszta lesz minden... és a hólapátolásnak köszönhetően talán sikerül pár kilótól megszabadulnom... :D

Akkor most evezzünk más vizekre: vasárnap megtartottuk Levi szülinapi családi köszöntőjét... szegény gyermekem... "csak" három tortája volt... egy a bölcsibe (Verdás oroszkrém), egyet a sógornőm alkotott (ő cukrász, úgyhogy fórral indul - de így is leesett az állunk), és délutánra anyukám is előrukkolt egy házi csokikrémes csodával... ja, és mielőtt még elfelejtem: a kishúgom kedvéért (bár neki nem volt szülinapja - viszont megmaradt egy csomó tojásfehérjém) még egy epres pavlovát is csináltam... :D
Szóval édesség volt doszt, család dettó, ajándékok szintén - úgyhogy nem volt kétséges a szuper hangulat! Nagyikám is velünk volt - 84 éves - élvezte az unokái és a dédunokái ricsaját... néha elpityeregte magát, de a következő pillanatban már szélesen mosolygott. :D
Mindent összegezve nagyszerűen sikerült az első "hivatalos" családi összejövetel az új helyen...

Utolsó napirendi pontom pedig nem más, mint a munka... bizony, elkezdhetem vágni a centit... tegnap voltam benn a sulimban, kt-szavazás volt - és ha már ott voltam, beültem az értekezletre is, hogy egy kicsit képbe kerüljek. Mit ne mondjam, kapkodtam ám a fejem rendesen! Alig másfél évre vonultam ki a hadszíntérről, és visszatérve semmit sem értek... :(
Nem baj, majd újra belerázódom, a különböző (értelmetlen) változásokat majd megszokom... :D Ami biztos: május 27-től ketyeg a szabim, az augusztus végi bejárós héttől pedig már újra aktív állományba kerülök... ami addig még rám vár: én balga, elvállaltam (miután senki nem mert belevágni, én pedig most "kipihenten" tértem vissza - meg különben is: imádom a kihívásokat) a tankönyvfelelősi posztot... úgyhogy az elkövetkező hónapok a tankönyvrendelések, egyeztetések, táblázatok, számok világában találnak majd - de nem bánom... sok munka lesz vele (köszönhetően az új rendszernek; már nem elég osztályszinten rendelni a könyveket, egyesével, névre szólóan kell!!!), de ennek köszönhetően, mire újra gyerekek közé kerülök, az agyam a régi fényében fog tündökölni... :D

Hmmm... most olvastam vissza, és hirtelen megállapítottam, hogy ismét nem unatkoztam... :D

Végezetül íme a torták:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése